Bf 109 K4

bf 109 k4 ile ilgili görsel sonucu

:diamonds: BF109 K-4 :diamonds: :small_orange_diamond: BR: AB: 6.0 / RB: 5.3 / SİM: 6.3 :small_orange_diamond: BR'sinde başarı oranı: (4/5) :small_orange_diamond: Karakteristik: Avcı :small_orange_diamond: Galibiyet durumu : Genellikle Galip :small_orange_diamond: Tavsiye : Bütün ağaç bu araçla tamamlanabilir bu yüzden tavsiye ederim. :small_orange_diamond: Savaş Etkinliği/Kazanç: Yüksek :small_orange_diamond: Meşhur özelliği : Manevrada stall önleyici kanat eklentisi ve 30MM MK108 topu :small_orange_diamond: Baş düşmanlar : Spitfire serisi , P51H-5 , P47M , F4U-4 ,La-9 :white_small_square: Avantajlar / :black_small_square: Dezavantajlar :white_small_square: Uçağınız çok kolay enerjiyi toparlar fakat bir o kadar kolay harcar. :white_small_square: 30MM MK108 topu spark olmadığı sürece patlayıcı değeri yüksek olduğu için hasarı yüksektir. :white_small_square: Düşük hızda Spitfire haricinde en yavaş hızda stalle giren araçtır bu nedenle enerji fighterdir. :white_small_square: %70 oranında ilk göz temasında üstte olursunuz ( Önleme Uçakları ve Bombardıman Uçakları hariç) :white_small_square: Düşük irtifa da kendi brsinde Wyern haricinde en çabuk hızlanan ve maksimum hıza ulaşabilen araçtır (605) ve motoru zor ısınır. :black_small_square: Hızı kolay kaybeder :black_small_square: 13MM Makineli tüfeklerin hasarı gerçeğe oranla daha düşüktür. :black_small_square: Kanat yardımcılarını tam kullanamadığınız için düşük hızda manevra kabiliyeti sınırlıdır eğer kendi elinizle uçurursanız kanatçıkları kullanabilirsiniz . :black_small_square: 30mm top sayısı azdır (65), Rpm yüksektir ve topun çıkış hızı düşük olduğu için menzili ve tahmini çakışma noktası tahmin edilemeyebilir. :black_small_square: 5.500 metre yükseklikte ve üstünde motor boğulmaktadır bu yüzden 5000 metre yükseklikte ve üstünde 15' üstü tırmanış zarara tırmanışdır.


:small_orange_diamond:OYNANIŞ:small_orange_diamond: BF109 K4 yerde başladığınızda uçak pistten ayrıldığında hızınız 320 e gelene kadar 15 ile , 320 olunca 20 derece tırmanışa geçiniz . Bu süre de yaklaşık 3000 metre yükseklikte motor ısınma veriyor (turuncu) bu süreçte ara verip devam edebilir yada hiç durmadan tırmanabilirsiniz bu da 5000 metre yükseklikte yükseklikte kırmızı alarm anlamına geliyor (haritaya göre değişiyor) . Genelde ilk göz temas 4500 metre yükseklik ile 5000 metre yükseklik arasında oluyor eğer maça geç girmediyseniz. İlk temas eğer bomberler ise 30MM MK108 topu isabet ettirebilirseniz genelde tekte alır yada yakar . Bu süreçte tabi ki savunmacılara dikkat. Başka biriyle ilk temasta sizden yüksek ise şansınız düşük. Loop potansiyeli yüksek irtifada üzer bu yüzden size yaklaşılmasına izin vermeyin yada çok yakında kafa-kafaya girmeyi deneyin. Aiminiz iyi ise kafa-kafada üzmez. Buna karşın manevralarda mk108 topu çıkış hızı yavaş olduğu için kestirmek biraz zordur . Uçağınız 450kmh üstü manevra potansiyeline ulaşıyorken en yüksek manevra kabiliyeti ise 600kmh da elde ediyorsunuz . Uçak maksimum 10g çekebiliyor. Düşük hızlarda ise eğer iyi enerji alışverişi yapabilirseniz her uçağı iyi pozisyonda yakalayabilirsiniz. Düşük hızda manevra yaparken manevra flapları açarsanız hız kaybınız artar bu durum nasıl kullandığınıza bağlı olarak iyi veya kötüdür .

Discord sunucumuzda Bozbucak tarafından paylaşılmıştır.



Blogger tarafından desteklenmektedir.